نایک و تیفانی و کو یکی از بزرگترین کفشهای کتانی سال را معرفی کردند.
نایک و تیفانی و کو یکی از بزرگترین کفشهای کتانی سال را معرفی کردند.
نایک و تیفانی و کو یکی از بزرگترین کفشهای کتانی سال را معرفی کردند.
11 / بهمن / 1401
اکنون، نایک کفشی را که ممکن است بهترین همکاری سال باشد، به اشتراک گذاشته است.
این آخر هفته شاهد ارتباط جواهرات معروف Tiffany and Co برای یک Air Force 1 Low کاملاً جدید بودیم.
این خبر پس از شایعات همکاری و تصاویر لو رفته از Nike Air Force Ones سیاه رنگ با تیفانی آبی Swooshes - که در رسانه های اجتماعی آغاز شد منتشر شد.
تیم نایک با به اشتراک گذاشتن تصویری از جعبه آبی تیفانی گران قیمت و عبارت "یک جفت افسانه ای" در حساب های رسانه های اجتماعی خود به سرعت به افشای اطلاعات دامن زدند.
الکساندر آرنو، معاون اجرایی محصول و ارتباطات تیفانی، و Ruba Abu-Namah، مدیر خلاق این برند، تایید کرد.
این همکاری اولین بار است که Tiffany and Co به طراحی کفش با جواهرات میپیوندد، اما واقعاً نباید برای طرفداران قدیمی غافلگیرکننده باشد.
تحت رهبری آرنو و مدیر عامل آنتونی لدرو، این برند تلاش کرده است (و موفق شده است) خود را به عنوان بزرگ ترین تجارت لوکس جواهرات بسازد.
همکاری نایک، به هر شکلی که ممکن است به نظر برسد، تنها باعث افزایش جذابیت تیفانی و کو خواهد شد. برای نایک، این نیز یک حرکت هوشمندانه است. علاقه به صنعت جواهرسازی در حال افزایش است.
1. مردان عادات جسورانه تری در خرید گردنبند و حلقه پیدا کرده اند.
2. برندهای زیادی در حال از بین رفتند هستند. فرانک اوشن برچسب جواهرات خود را به نام هومر راه اندازی کرد، در حالی که پرادا اولین مجموعه جواهرات خود را برای اولین بار در پایان سال 2022 رونمایی کرد.
شرکت دادههای بازار Grand View Research نیز گزارش داده است که کل صنعت دارای نرخ رشد 8.5 درصدی است که ارزش آن را تا سال 2030 به 518 میلیارد دلار خواهد رساند. طبیعتاً، نایک خواهان به دست آوردن این سرمایه هست. و با برکت Tiffany and Co، قبل از اینکه برندهای دیگر این فرصت را پیدا کنند، به روش منحصر به فرد خود وارد بازار جواهرات کرد.